tirsdag 21. september 2010

CASE 2

Ok, da var jeg på case 2 :)
Her var oppgaven å få hovedkarakteren fra case 1 til å stå i "ro", gå fra venstre til høyre, høyre til venstre, og å hoppe opp og ned.
Det tar lang tid å lage en animasjon, det har jeg lært på denne oppgaven.
Bare det lille jeg har gjort tok veldig lang tid.
Ved å bruke tiden godt blir det som regel bra, og jeg syntes jeg fikk det til å se bra ut tilslutt:)
Sefølgelig er det jo måten man lager animasjonen på som gjør hvor lang tid man bruker, jeg lagde karakteren min "frame by frame" og det tar tid. "Frame by frame" vil si at du tegner hvert eneste bilde.

Her er karakteren min der den:
står "rolig"


hopper

går fra den ene siden til den andre.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg lurer på hvilket program du bruker når du lager animasjon?

    SvarSlett